Accu SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI 190 Pk Benzine AGM, EFB, GEL, 12V
- Bouwjaar (van - tot): 03.2021-...
- Vermogen [kW]: 140
- Vermogen [Pk]: 190
- Cilinderinhoud: 1984
- Type brandstof: Ottomotor
- Type carrosserie: Hatchback
- Motorcode: DNNA
- Modelaanduiding van de fabrikant: ...
- Soort aanzuiging: Uitlaatgasturbo
- Brandstoftoevoer: Directe Injectie
- Ligging van nokkenas: DOHC
- Motorkoeling: Watergekoeld
- Motorsturing: ...
- Modeljaar (vanaf): ...
- Modeljaar (tot): ...
- Productlijn: REVOLUTION
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: EFB-accu, Zonder vulpeil, Onderhoudsvrij
- Poolvolgorde: 1, 0
- Koudstartstroom EN (A): 580
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- DIN / ISO: L2
- Pooluitvoering: STD
- Houderuitvoering: B13
- Poolvolgorde: 1
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: EFB
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: EFB-accu
- Koudstartstroom EN (A): 640
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- DIN / ISO: L2
- Pooluitvoering: 1,EN
- Houderuitvoering: B13
- Poolvolgorde: 0
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: Magneti Marelli
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: Loodaccu
- Koudstartstroom EN (A): 510
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 175
- Spanning (Volt):
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: YBX7000
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: Met handgreep, Met laadniveau weergave, EFB-accu
- Koudstartstroom EN (A): 700
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- Gewicht geladen [kg]: 19,3
- DIN / ISO: L3
- Aansluittechniek: T1
- Houderuitvoering: B03
- Poolvolgorde: 0
- geschikt voor (accu/batterij): Met centrale ontluchting
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: EFB
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: EFB-accu
- Koudstartstroom EN (A): 760
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- DIN / ISO: L3
- Pooluitvoering: 1,EN
- Houderuitvoering: B13
- Poolvolgorde: 0
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: REVOLUTION
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: EFB-accu
- Poolvolgorde: 1
- Koudstartstroom EN (A): 760
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- DIN / ISO: L3
- Houderuitvoering: B13
- Poolvolgorde: 1
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: EFB
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: EFB-accu
- Koudstartstroom EN (A): 760
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- DIN / ISO: L3
- Pooluitvoering: 1, EN
- Houderuitvoering: B13
- Poolvolgorde: 0
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: Start-Stop
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: EFB-accu
- Koudstartstroom EN (A): 640
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- DIN / ISO: L2
- Pooluitvoering: 1,EN
- Houderuitvoering: B13
- Poolvolgorde: 0
- Staat: Geheel nieuw
- Batterij (vermogen Ah):
- Batterij/accu: EFB-accu, Verhoogd ketenvermogen, Met verhoogd trilvermogen, Met centrale ontluchting, Onderhoudsvrij, Uitstroombeveiligd, Met handgreep
- Poolvolgorde: 0
- Houderuitvoering: B13
- Koudstartstroom EN (A): 640
- Lengte [mm]:
- Breedte [mm]: 175
- Hoogte [mm]: 190
- Spanning (Volt):
- Uitvoering: voor voertuigen met start/stop, voor voertuigen zonder remenergie-terugwinning
- Let op de serviceinformatie
- Pooluitvoering: 1
- Staat: Geheel nieuw
- Aanvullend artikel / aanvullende informatie: Met aansluiting voor sigarettenaansteker
- Bundeltype: Blisterverpaking
- Staat: Geheel nieuw
- Spanning (Volt):
- Kabellengte [m]: 2,5
- Staat: Geheel nieuw
- Batterijklemuitvoering: Schroefklem, Formaat d, Gegoten werkstuk
- Klem: -
- Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Aansluiting rechts, Aansluiting links
- Aansluiting/Klemmen: met eenzijdig te monteren poolschroef
- Aantal: 2
- Materiaal: Messing
- Staat: Geheel nieuw
- Accupooldiameter [mm]: (-) 16,1-17,2
- Productlijn: Tube Fix Minus
- Aantal: 1
- Hoeveelheid: Paar
- Materiaal: Zink, Koper
- Kabeldoorsnede [mm²]: 50
- Kabeldiameter tot [mm]: 8
- Staat: Geheel nieuw
- Accupooldiameter [mm]: (+) 17,3-18,5
- Productlijn: Tube Fix Plus+
- Aantal: 1
- Hoeveelheid: Paar
- Materiaal: Zink, Koper
- Kabeldoorsnede [mm²]: 50
- Kabeldiameter tot [mm]: 8
- Staat: Geheel nieuw
- Accupooldiameter [mm]: 16.3-17.3
- Batterijklemuitvoering: voor min pool
- Aantal: 1
- Hoeveelheid: Stuk
- Aantal onderdelen (-delig): 2
- Spanning (Volt):
- Kabeldoorsnede [mm²]: 50
- Kabeldiameter tot [mm]: 8
- Materiaal: Zink, Koper
- Type: Flat fix minus
- Staat: Geheel nieuw
- Accupooldiameter [mm]: 17,1-18
- Batterijklemuitvoering: voor pluspool
- Aantal: 1
- Hoeveelheid: Stuk
- Aantal onderdelen (-delig): 2
- Spanning (Volt):
- Kabeldoorsnede [mm²]: 50
- Kabeldiameter tot [mm]: 8
- Materiaal: Zink, Koper
- Type: Flat fix plus
- Staat: Geheel nieuw
- Hoeveelheid: Set
- Aantal: 2
- Spanning (Volt):
- Bundeltype: Blisterverpaking
- Materiaal: Messing
- Universeel: Ja
- Staat: Geheel nieuw
- Accupooldiameter [mm]: 17.1-18.1
- Aantal: 1
- Hoeveelheid: Stuk
- Type: Flat fix minus
- Staat: Geheel nieuw
- Productlijn: Plate Fix Plus+
- Hoeveelheid: Stuk
- Materiaal: Zink
- Contactoppervlakte: Koper-tin(elektroliet)
- Kabel dwarsdoorsnede tot [mm²]: 50
- Kabeldiameter tot [mm]: 8
- Type stekker: Ronde stekker
- Inbouwdiameter [mm]: 17.1-18
- Spanning (Volt):
- Gewicht [g]: 100
- Staat: Geheel nieuw
Hoe haal je de accu uit een SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI?
Om een accu uit een Leon IV (KL1) 2.0TFSI te halen, schakel je om te beginnen de auto uit en haal je de autosleutel uit het contact. Draag om jezelf te beschermen tegen zuur handschoenen. Vang aan met het loskoppelen van de negatieve terminal en koppel daarna de positieve terminal los. Maak vervolgens de accubeugel los en neem de accu er voorzichtig uit.
Welke formaat accu is geschikt voor de SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI Benzine?
Het formaat van de accu voor een Leon IV (KL1) 2.0 TFSI 190 PK hangt af van het model, gebruikelijk is een lengte van 241; 242; 278 mm, een breedte van 175 mm en een hoogte van 175; 190 mm.
Hoe moet ik handelen als de accu van de SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI 190 Pk leeg is: vervangen of opladen?
Mocht de accu van de Leon IV (KL1) 2.0 TFSI Benzine DNNA leeg zijn, laad deze dan eerst op. Geeft de accu nog steeds problemen (bijv. het niet kunnen starten, de lading verliezen, slechte werking), dan is vervanging noodzakelijk.
Hoe lang kan de auto-accu voor een SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI DNNA worden gebruikt?
Wat de levensduur van de accu voor de SEAT Leon IV (KL1) 2.0TFSI 190 Pk is, wordt bepaald door het type accu.
AGM-accu | 3 Jaren |
EFB-accu | 3 Jaren |
GEL-accu | 3-6 Jaren |
Welk accutype voor de SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI 190 Pk Benzine DNNA?
Capaciteit van de accu | 60; 62; 65; 70; 75 Ah |
Koude teststroom | 510; 580; 640; 700; 760 A |
Gewicht | kg |
Speciale eigenschappen | Een lange gebruiksduur, uitermate geschikt voor start-stopsystemen; Geoptimaliseerd voor snel laden om vaak te starten; Beschermd tegen diepe ontlading, bijzonder geschikt voor auto's die veel energie vereisen |
Geschikt voor | Start-stopsystemen, hogere energiebehoefte; Standaardsystemen, veelvuldig rijden in stadsverkeer; Zonne-/boottoepassingen, voertuigen die een hoog energieverbruik hebben |
DIN/ISO | L2; L3 |
Welke accu kan ik het best voor de SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI gebruiken?
Deze merken worden tot de beste accu’s voor een Leon IV (KL1) 2.0 TFSI Benzine gerekend: AEG, AKUSAN, ALCA, AMiO, APA
Wat zijn de kosten van een accu voor de Leon IV (KL1) 2.0 TFSI 190 Pk?
De kosten van een accu voor de SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI 190 Pk bedragen € 2.28 tot € 144.28.
Batterij voor de SEAT Leon IV (KL1) 2.0 TFSI – de beste producten op basis van de keuze van klanten
- Quick Breaker HERTH+BUSS ELPARTS 52285240066
- PLANET TECH PL5000
- 096EFB ERA E57013
- HELLA 8KX 716 405-011
- HELLA 8KX 174 396-012
- EINPARTS EPBC01
- PLANET TECH PL5001
- PLANET TECH PL5002
- ALCA 509420
- CARPOINT 0810604
- RESTAGRAF 17078
- W70EFB MAGNETI MARELLI 067070680004
- W60EFB MAGNETI MARELLI 067060520004
- TUDOR TL700